“Van A tot Z
ontzorgd”

Fase 1: Aanvraag

In de eerste fase wordt het contact gelegd. Wij horen graag hoe wij de klant kunnen ontzorgen en waar zij behoefte aan hebben. Er wordt per gescand item gefactureerd. Daarom is het voor ons belangrijk om te weten om hoeveel items het gaat. Een item kan ook bijvoorbeeld een top, rok of schildklier kraag zijn. Op basis van deze informatie stellen wij een offerte op. Na het akkoord op deze offerte (en het ontvangst van de inkooporder van het ziekenhuis) start fase 2.

Fase 2: Planning

In de eerste fase wordt het contact gelegd. Wij horen graag hoe wij de klant kunnen ontzorgen en waar zij behoefte aan hebben. Er wordt per gescand item gefactureerd. Daarom is het voor ons belangrijk om te weten om hoeveel items het gaat. Een item kan ook bijvoorbeeld een top, rok of schildklier kraag zijn. Op basis van deze informatie stellen wij een offerte op. Na het akkoord op deze offerte (en het ontvangst van de inkooporder van het ziekenhuis) start fase 2.

Fase 3: Uitvoering

Tijdens de uitvoering komen onze specialisten op locatie langs met de FlowD. Dit apparaat is makkelijk te verplaatsen tussen de afdelingen. Met een goede aanvoer van schorten is het mogelijk om tot wel 200 schorten per dag te controleren. Eerst registreren wij de loodschorten in het systeem met een unieke QR-code. De software is speciaal voor dit systeem ontwikkeld. Hierna worden ze gescand met behulp van de FlowD. Onze specialisten beoordelen de schorten op een consistente manier, waarna zij de schorten met een defect opzij leggen. Deze werkwijze is aanpasbaar in naar de wens van de klant. Ook beslist de klant uiteindelijk of de items worden afgekeurd. Goedgekeurde loodschorten krijgen een goedkeuringssticker met de maand en het jaartal van controle.

Fase 4: Afronding

De goedgekeurde schorten kunnen na controle weer een jaar vooruit. Na de verwerking krijgt de klant toegang tot de beelden. Deze worden per item geregistreerd en gedocumenteerd. Zo waarborgen wij de traceerbaarheid van de controles. Wij nemen je graag het werk uit handen. De afgekeurde loodschorten kunnen naar wens worden vervangen door nieuwe schorten op maat met 10% korting. Hiervoor ontvang je een vrijblijvende offerte. Alle bij ons aangeschafte schorten krijgen standaard een ingangscontrole, inclusief documentatie en individuele QR-code. Wij zijn de enige partij die loodschorten inclusief ingangscontrole in Nederland levert. Tenslotte is het mogelijk om alvast een afspraak voor het volgende jaar in te plannen.

Meer informatie over onze diensten?

Wij kunnen je gedurende het gehele proces ontzorgen. Lees hier meer over onze diensten en bekijk hoe wij kunnen helpen. Heb je onbeantwoorde vragen? Bekijk dan onze pagina met veelgestelde vragen. Ook is het mogelijk om direct contact met ons op te nemen of een offerte aan te vragen.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram